Breaking News
Home / کھیل / ہندوستان نے آسٹریلیا کو پہلے ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل اینڈ لیڈ سیریز میں 1-0 سے شکست دے دی

ہندوستان نے آسٹریلیا کو پہلے ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل اینڈ لیڈ سیریز میں 1-0 سے شکست دے دی

بھارتی کرکٹ ٹیم نے منوکا اوول کینبرا میں جمعہ کو تین میچوں کی ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل سیریز کے پہلے میچ میں آسٹریلیا کو 11 رنز سے شکست دی۔

ہندوستان نے 1-0 سے سیریز میں برتری حاصل کی۔ باؤلنگ کی عمدہ کارکردگی نے اننگز کو مستحکم بنانے کے ساتھ آسٹریلیا کے خلاف آرام سے فتح حاصل کرلی۔

ٹاس جیتنے کے بعد ہوم سائڈ نے پہلے فیلڈنگ کا انتخاب کیا ، اور مہمانوں کو بیٹنگ کا کہا۔ ویرات کوہلی کی قیادت میں سات وکٹوں کے نقصان پر 161 رنز کا مجموعی اسکور ہوا۔

 اوپنر کے ایل راہول (51) اپنی نصف سنچری کے ساتھ مین ان بلیو میں ٹاپ اسکورر رہے۔ اگرچہ ہندوستانی ٹیم صرف ایک وکٹ پر پانچ وکٹیں صرف 92 کے اسکور پر مشکل سے دوچار تھی۔ لیکن آخری اوورز میں آل راؤنڈر رویندرا جڈیجا کے صرف 23 گیندوں پر 44 رنز نے ٹیم کو بچایا اور اس کا دفاع کرنے میں معقول اسکور حاصل کرنے میں مدد کی۔

 آسٹریلیائی ٹیم کی جانب سے موائسز ہنریکس نے 3 وکٹیں حاصل کیں۔

اچھی شروعات کے ساتھ ، آسٹریلیائی ٹیم 53 رنز کے ساتھ بیٹنگ پاور پلے میں کوئی وکٹ نہیں گنوا سکی۔ تاہم ، آرون فنچ کی وکٹ کھونے کے بعد ، ٹیم کو بیٹنگ کے خاتمے کا سامنا کرنا پڑا۔ وہ جواب میں صرف 150 رنز بنا سکے۔

کھلاڑیوں کی شاندار فیلڈ پرفارمنس ہندوستان کی جیت کی کلید تھی کیونکہ سنجو سیمسن نے اسٹیو اسمتھ کی نمایاں وکٹ کو آؤٹ کرنے میں حیرت کا مظاہرہ کیا۔ ڈیبینٹینٹ تھنگاروسو نٹاراجن نے یوزویندر چہل کے ساتھ تین ، تین وکٹیں حاصل کیں۔ انھوں نے پلیئر آف دی میچ ایوارڈ بھی حاصل کیا۔

 

 

About Momin Masood

Avatar

Check Also

جنوبی افریقا کی ٹیم کے کورونا ٹیسٹ منفی

پاکستان کے ساتھ ٹیسٹ اور ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلنے کے لیے پاکستان پہنچنے والی جنوبی …

Live Radio Stream